روز پدر

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

روز پدر

دیروز داشتم با بابام جدول حل میکردیم که به یکی

رسیدیم,نوشته بود:چهارحرفی,عشق,زندگی وتکیه

گاه,بابا یه خورده فکر کرد وبعد گفت:عزیزم فهمیدم

جوابش میشه بابا,اشک تو چشمام جمع شد با اینکه

میدونستم گفتم بابا این نوشته چهار حرفی ولی تو که

حرف نداری,روز پدر مبارک از جمله بابای خودم که خیلی دوسش دارم,روزت مبارککککککککککککککک بابایی

 

سلاممممممم خیلی عذر میخوام از اونایی که نظر دادن ودیر جوابشون دادم

چندوقت بود که حال وحوصله نداشتم,روز پدر به تمام پدر ها تبریک میدونم

دیره ولی متاسفم,البته من به بابام تبریکو گفتم,

راستی راستی دارم اشپزی یاد میگیرم البته دست پختم خوب نیست فعلا

چون میلاد میخواست منم سعی میکنم یاد بگیرم قربون نفسی خودم بشم



نظرات شما عزیزان:

دوستت
ساعت15:15---28 ارديبهشت 1393
وبلاگت عالیه
پاسخ:سلام مرسی نظر لطفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 18:3 توسط پروین ومیلاد |